ارائه فاکتور رسمی به صنف فروش قهوه و نسکافه

ارائه فاکتور رسمی به صنف فروش قهوه و نسکافه

خلاصه از ارائه فاکتور رسمی به صنف فروش قهوه و نسکافه

ارائه فاکتور رسمی به صنف فروش قهوه و نسکافه

ارائه فاکتور رسمی به صنف فروش قهوه و نسکافه یکی از مهم ترین مدارک جهت تایید معامله بین خریدار و فروشنده می باشد. این نوع فاکتور برای بسیاری از کسب و کارها و اداره امور دارایی اهمیت فراوانی دارد.

 فاکتورهای رسمی دارای امکانات زیادی هستند و می‌ توانند از هرگونه مشکل یا کم فروشی جلوگیری کنند؛ علاوه بر این، ارائه فاکتور رسمی و امضا کردن آن توسط خریدار و فروشنده، به نوعی باعث اطمینان خاطر هر دو طرف و ثبت نهایی خرید و فروش می‌ شود.

 امروزه فاکتورهای رسمی از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین اسناد در کنترل‌ داخلی شرکت‌ ها و مشاغل هستند که بدون آن ها ثبت بسیاری از معاملات ناقص است.

آماده ارائه کلیه خدمات فاکتور رسمی به تمامی مراکز و ارگانها و شرکت های خصوصی و دولتی

مهم ترین ویژگی های ارائه فاکتور رسمی به صنف فروش قهوه و نسکافه

ارائه فاکتور رسمی به صنف فروش قهوه و نسکافه دارای ویژگی‌ های مهم و منحصر به فردی است که باعث افزایش تقاضا برای خرید و استفاده از آن ها می‌ شود.

 به طور کلی این فاکتورها موارد مختلفی مانند شرایط جابجایی، هزینه حمل و نقل، قیمت پرداختی، هزینه واحد، قیمت هر کیلوگرم از ماده و…. را مشخص می‌ کنند.

 علاوه بر این، در مواقعی که خرید به صورت عمده انجام می‌ گیرد، امکان اشتباه به صورت غیر عمد وجود دارد، به همین دلیل ارائه فاکتور سبب پیشگیری از ایجاد مشکلات و خطاهای احتمالی می‌ شود.

روی فاکتورهای رسمی تمامی موارد مهم به صورت دقیق و باکیفیت بالا چاپ شده است که امکان پاک کردن یا خط زدن آن ها وجود ندارد، به همین دلیل برای هر کسب و کاری ارائه این فاکتورها ضروری و واجب است.

ارائه فاکتور رسمی به صنف فروش قهوه و نسکافه برای حسابداران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث می‌ شود تا آن ها بتوانند حساب‌ های هر ماه یا هر سال را از روی همین فاکتورهای رسمی کنترل و ثبت کنند.

image003 30

مزیت چاپ و ارائه فاکتور رسمی به صنف فروش قهوه و نسکافه

چاپ و فاکتور رسمی فروشندگان قهوه و نسکافه دارای مزایای متعدد و فراوانی است که در ادامه مهم ترین آنها را به شما معرفی می‌ کنیم:

1. قابل حمل بودن

فاکتورهای رسمی وزن سبکی دارند و از چند ورق نازک و سبک تشکیل شده اند، به طوری که شما می‌ توانید آنها را به بیرون از شرکت یا محل کار خود حمل کنید. این برگه‌ ها حمل و نگهداری راحتی دارند و برای جابجایی آن ها نیاز به صرف انرژی یا هزینه زیادی نیست؛ می‌ توان به راحتی آن ها را به مکان‌ های مختلف جابجا کرد و برای نوشتن قرارداد بین خریدار و فروشنده از آن ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: مالیات بر ارزش افزوده ؛ نحوه محاسبه و آموزش استعلام

2. برقراری ارتباط آسان با مشتری

در کنار کارت ویزیت، ارائه فاکتور رسمی به صنف فروش قهوه و نسکافه نیز می‌ تواند یک راه برقراری آسان و مناسب با مشتری باشد؛ به این صورت که مشتری هر موقع فاکتور شما را نگاه می‌ کند به یاد شغل و سازمان شما می‌ افتد و با وجود راه‌ های ارتباطی مختلفی که در فاکتور ذکر شده است، مانند آدرس، شماره تماس و ایمیل، می‌ تواند به راحتی با شما ارتباط برقرار کرده و در صورت تمایل باز هم محصول مورد نظر را سفارش دهد.

3. مقرون به صرفه بودن

از مهم‌ ترین مزایای فاکتور رسمی، قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن است؛ فاکتور رسمی علاوه بر اینکه سبب مدیریت کسب و کار شما و فروش بهتر می‌ شود، باعث ایجاد نوعی تبلیغ با هزینه کم و ارزان نیز می‌ شود. پس برای رونق کسب و کار و بازاریابی بهتر می‌ توانید چاپ و استفاده از فاکتورهای رسمی را در اولویت قرار دهید.

4. دوام و ماندگاری بالا

ماندگاری و دوام بالا از دیگر مزیت‌ های ارائه فاکتور رسمی به صنف فروش قهوه و نسکافه است، ماندگاری زیاد این کاغذها باعث می‌ شود تا افراد بتوانند از آن ها به عنوان یک سند مهم استفاده کنند. علاوه بر این، ماندگاری بالا باعث حفظ تمامی اطلاعات درج شده روی فاکتور می‌ شود و باعث می‌ شود در صورتی که فرد دوباره تمایل به خرید محصول داشته باشد بتواند به راحتی با فروشنده ارتباط برقرار کرده و با او صحبت کند.

 

image005 28

اطلاعات مهمی که باید روی فاکتور رسمی ثبت شود

در زمان ارائه فاکتور رسمی به صنف فروش قهوه و نسکافه نیاز است تا اطلاعات مهمی روی این فاکتور ثبت شود؛ این اطلاعات مهم عبارت است از:

·         شماره سریال

اولین موردی که باید به طور کامل و خوانا روی فاکتور رسمی ثبت شود، شماره سریال است؛ این شماره باید به صورت برجسته و به رنگ قرمز باشد تا از لحاظ قانونی اعتبار داشته باشد.

·         اطلاعات خریدار و فروشنده به همراه مهر و امضا

تمامی اطلاعات مهم خریدار و فروشنده از جمله آدرس، شماره تماس، شماره ثبت، کد اقتصادی و کد ملی به همراه مهر و امضای آن ها باید در فاکتور رسمی ثبت شود.

·         میزان مالیات بر ارزش افزوده

روی فاکتور رسمی، پس از کم کردن تخفیف‌ های موجود و قیمت نهایی کالا، باید میزان مالیات نیز مشخص شود. درصد مالیات بر ارزش افزوده برای مشتری و گاهی نیز برای فروشنده لحاظ می‌ شود؛ با این کار میزان مالیات پرداختی توسط خریدار مشخص شده و محاسبه درآمد کلی نیز توسط حسابداران راحت‌ تر انجام می‌ شود.

سخن پایانی

فاکتورهای رسمی انواع مختلفی دارند که امروزه فاکتورهای کاغذی از اعتبار و محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. در نظر داشته باشید ارائه فاکتور رسمی به صنف فروش قهوه و نسکافه از اهمیت زیادی برخوردار است و میزان خرید و فروش و هزینه کلی را مشخص می‌ کند.

در صورتی که می‌ خواهید برای کسب و کار خود اقدام به خرید فاکتور رسمی با اطلاعات کامل و قیمت کم کنید، می‌ توانید این محصول را از وب سایت هخامنش فاکتور خریداری نمایید.

 مجموعه ما بهترین فاکتور را با کیفیت و مرغوبیت بالا در اختیار شما قرار می‌ دهد، همچنین امکان سفارش فاکتورها در اندازه و ابعاد مورد نظر نیز وجود دارد.

 شما می‌ توانید به راحتی برای کسب و کار خود اقدام به سفارش فاکتورهای رسمی کرده و سپس آن ها را در زمان مشخص شده تحویل بگیرید.

درخواست مشاوره آنلاین

مشاوره تخصصی مطابق با نوع شغل و فعالیت شما توسط کارشناسان ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *