نرم افزار مالیات من

نرم افزار مالیات من

خلاصه از نرم افزار مالیات من

نرم افزار مالیات من

87 / 100

همانطور که می دانید در سال های اخیر اظهارنامه های مالیاتی به صورت آنلاین یا اینترنتی ارسال می شوند. از این رو سازمان امور مایاتی برای رفاه مودیان و امکان دسترسی آسان آن ها به امکانات مختلف که در این سامانه وجود دارد اقدام به انتشار نرم افزار مالیات من کرده است. با استفاده از این نرم افزار افراد می توانند به امکانات مختلفی نظیر پرداخت، ثبت نام، عملمرد سامانه، اخبار و … را داشته باشند. در ادامه به بررسی هر چه بیشتر این نرم افزار خواهیم پرداخت.

آشنایی با نرم افزار مالیات من

عملیات ثبت اظهار نامه های مالیاتی در سال های اخیر به صورت الکترونیکی است افراد برای پیگیری و صدور برگه تشخیص و مواردی از این دست از طریق سایت امور مالیاتی اقدام می کنند. همین امر باعث شد که سازمان امور مالیاتی برای اینکه مودیان بتوانند با سادگی بیشتری به امکانات سایت دسترسی داشته باشند اقدام به طراحی یک نرم افزار برای راحتی بیشتر مودیان کند.

ساختار این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که امکان نصب در گوشی های اندروید و رایانه ها را دارند. کاربران می توانند با استفاده از نرم افزار مالیات من به قابلیت های متفاوتی نظیر اقدام به ثبت نام الکترونیکی، آگاهی از خبرهای مالیاتی، قابلیت پرداخت الکترونیکی و … برخوردار شوند.

این نرم افزار با هدف تسهیل امکانات دسترسی به قابلیت های موجود در سایت سازمان امور مالیاتی می باشد. در صورتی که افراد امکان مراجعه به اداره امور مالیات و شعب آن را نداشته باشند می توانند با استفاده از این نرم افزار و دانلود آن امور مالیاتی خود را انجام دهند.

نکته مهم اینکه نرم افزار مالیات من فاقد نسخه برای ios می باشد که این نسخه در دست ساخت می باشد. شنیده ها حاکی از آن است که به زودی این نسخه نیز در دسترس خواهد بود. ممکن است در زمان انتشار این مقاله نسخه مخصوص گوشی های آیفون منتشر شده باشد.

آشنایی با نرم افزار مالیات من

امکانات نرم افزار مالیات من

افراد می توانند برای ورود و استفاده از این نرم افزار مالیاتی در ابتدا نام کاربری و پسورد ورود به سامانه مالیاتی خود را داشته باشند. مودیان برای دسترسی به رمز و پسورد ورود لازم است در سامانه امور مالیاتی ثبت نام کنند. بعد از انجام صحیح فرایند ثبت نام افراد می توانند به رمز عبور و نام کاربری خود دسترسی داشته باشند.

مودیان می توانند با استفاده از این نرم افزار به امکانات زیر دسترسی داشته باشند که شامل

1.در صورتی که برخی مودیان مالیاتی از چند نام کاربری برخوردار باشند می توانند از طریق این نرم افزار به پروفایل خود و دیگر ثبت نام هایی که انجام داده است مراجعه کند.

2.افراد می توانند با استفاده از نرم افزار مالیات من به همه اطلاعاتی که در زمینه پرونده های مویان مالیاتی وجود دارد دسترسی داشته باشند. این اطلاعات می توانند شامل سایر اطلاعات مورد نیاز مودیان از جمله پرداخت قبوض، الکترونیکی مالیاتی، اطلاعات مربوط به پرونده های مالیاتی را در صورت نیاز مشاهده کنند.

3.کاربران می توانند با کمک این نرم افزار به همه اطلاعات مالیاتی که در سال گذشته وجود داشته است دسترسی داشته باشند.

4.همه ی قبض های مالیاتی که تاکنون پرداخت شده است در دسترس مودی قرار می گیرد.

5.سازمان امور مالیاتی این امکان را فراهم کرده است با ارسال پیامک از طریق نرم افزار مالیات من مودیان را نسبت به شرایط مختلف پرونده های مالیاتی و اظهارنامه ها مطلع کند.

6.افراد می توانند از طریق این نرم افزار به آخرین و جدیدترین خبرهای مالیاتی دسترسی داشته باشند. این اخبار شامل مدت زمان و مهلتی که برای ثبت اظهارنامه های ثبت نامی است می باشد.

7.کاربران می توانند به صورت همزمان این اپلیکیشن را بر روی چند دستگاه نصب کرده و از خدمات آن بهره مند شوند.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار مالیات من با کارشناسان ما در ارتباط باشید

مزایای استفاده از نرم افزار مالیات من

با توجه به اینکه ثبت اظهارنامه های مالیاتی بسیار ائز اهمیت می باشد و ارسال اطلاعات نادرست در این زمینه می تواند امکان مجازات و جریمه های مالیاتی را به وجود بیاورد استفاده از این نرم افزار می تواند آن ها را در معرض آخرین اخبار مربوط به این موارد قرار دهد.

بهتر است مودیان مالیاتی پیش از اینکه اقدام به ثبت اظهارنامه های مالیاتی خود کنند. در مرحله نخست اقدام به تکمیل پیش فرم های مربوط به مرحله ی پیش ثبت نام کنند. برای دریافت کد رهگیری مودیان باید اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کرده و به شکل صحیح ارائه دهند.

دانلود نرم افزار مالیات من

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم این اپلیکیشن با هدف تسهیل دسترسی کاربران طراحی شده است. با توجه به این که این نرم افزار قابلیت پوشش دادن اکثر امکانات و خدمات موجود در سایت سازمان امور مالیاتی را دارد دانلود و نصب آن الزامی می باشد. کاربران می توانند با دانلود و نصب آن بر روی گوشی های هوشمند خود در هر شرایطی به اطلاعات مالیاتی خود دسترسی داشته باشند.

در ابتدای امر افراد می توانستند برای دانلود این نرم افزار به سایت سازمان امور مالیات مراجعه کنند و از طریق لینک موجود فرایند دانلود را انجام دهند. اما اخیرا مشاهده شده که لینک دسترسی به نرم افزار مالیات من در این سامانه برداشته شده و افراد می توانند با استفاده از دیگر روش های موجود این فرایند را انجام دهند.

با توجه به اینکه بیشتر افراد از گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید استفاده می کنند این نرم افزار ابتدا اپلیکیشن هایی سازگار با این سیستم را طراحی کرده است و قصد دارد به زودی نسخه مربوط به گوشی های آیفون را منتشر کند.

دانلوذ نرم افزار مالیات من

سخن پایانی

گروه هخامنش به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه امور مالیاتی در این مطلب به معرفی نرم افزار مالیات من پرداخته است. با توجه به اهمیت ثبت به موقع و ارسال اظهارنامه های مالیاتی اطلاع از زمان و نحوه ی آن بسیار حائز اهمیت است. امور مالیاتی از پیچیدگی های زیادی برخوردار است افراد عادی معمولا در برخورد با این موارد دچار سردرگمی می شوند. بنابراین لازم است برای حل مشکلات مالیاتی خود به شرکت های متخصص در این زمینه که به فعالیت مشغول هستند مراجعه کرده راهکار مناسب را فرا بگیرند.

درخواست مشاوره آنلاین

مشاوره تخصصی مطابق با نوع شغل و فعالیت شما توسط کارشناسان ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *